Saknad!

Att man kan sakna någon så mycket efter så lång tid är obegripligt. Det har gått 12 år, 7 månader och 5 dagar och ändå så saknar jag honom så fruktansvärt mycket. Han var min ängel som alltid tog hand om mig. Så snäll och så klok. Ställde alltid upp och hjälpte mig med allt. Skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka. Hans stöd skulle betyda mycket just nu. ♥

Var till sjukhuset idag och träffade den hemska överläkaren idag. Hade moster med mig som back-up. Det hjälpte kan jag säga. Nu blev det fart på dem och senast nästa vecka så ska jag få träffa någon. Känns skönt. Vill ju bara må bra. Tusen tack underbara moster för att du hjälper mig med allt! Vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback