...

Fick ett samtal från sjukan igår. Det blev verkligen fart på dem när moster följde med! Fick träffa en kurator redan idag. Gillade henne och tror att hon kommer kunna hjälpa mig en hel del. Berättade en del om mitt liv och hur jag har haft det. Hon sa en del saker som stämmer ganska bra...

En kollega på jobbet påpekade att han tycker att jag har gått ner ganska mycket i vikt. Vilket iofs stämmer. Själv tycker jag inte att det syns men han uppmärksammade det iaf. 19 kg totalt nu. Med tanke på att jag är i 8:e månaden nu så är det väl inte så illa pinkat. Inte gått upp någonting, tvärtom.


Kommentarer
Postat av: LM

Skönt att de verkar lyssna på dig!

Hoppas du får det stöd du behöver och att det ger dig styrka att komma framåt.

2009-11-12 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback