Ska bli bättre

Har fått frågan om varför jag inte har bloggat på ett tag. Som jag skrev i föregående inlägg så har jag börjat skriva riktig dagbok i pappersform. Mest för att det är mycket känsliga saker som har tagit plats i min skalle den senaste tiden. Känner att jag börjar se ljusningen och hoppas på att få må bättre nu.

Har inte hänt så där jättemycket i mitt liv. Håller på att flytta nu. Ska försöka ta det sista imorrn. Har förhoppningsvis fått en köpare på min soffa. En man som ringde nyss och sa att han ville ha den. Han skulle komma imorgon bitti och hämta den. Får hoppas på att han gör det oxå. Bordet och stolarna gick åt lika fort. Jag kanske är en fena på att skriva annonser?!

Fyller år snart oxå! Vad jag helst skulle vilja ha är nog ett par schyssta fälgar till Evon men det kan jag ju drömma om. Fixade ett underlägg till baslådan igår. Bakluckan är ju rensad i Evon så det finns varken matta eller nån "platta" över reservhjulshålet vilket resulterar i att baslådan ramlar ner där hela tiden. Kapade till en skiva och klädde den i svart tyg igår så nu står lådan stabilt! =D



Ska försöka gå på bio i helgen. Män som hatar kvinnor. Boken är grymt bra. Hoppas att filmen är lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback