Kapa lite

Fick "kallelse" från kirurgen igår. Där stod det att jag skulle ringa Vårdgarantikansliet eftersom att kirurgen hade lång väntetid. Sagt och gjort. Ringde dem och kvinnan jag pratade med sa att jag förmodligen inte kommer att få besöka den kirurgen som skickat brevet då de var så fullbokade och deras syfte var att se till att man fick vård så fort som möjligt. Hon frågade vad det var jag sökte för och jag förklarade att det är en leverfläck som har växt en hel del den senaste tiden. Klockan var runt 9 när jag pratade med henne. Vid 11 ringer telefonen och då är det från kirurgen som skickat brevet. De hade fått avbokning imorgon så det var antingen den tiden eller om tre månader. Så imorgon kl 10.45 ska det kapas lite nere vid käken. Har gjort det två gånger tidigare i ansiktet och jag mådde inte speciellt bra efteråt... Får väl se om jag kan stå på benen efteråt. *hua*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback