Fälgarna!

Mina nya fälgar som jag fick i födelsedagspresent dök upp idag. Dessvärre så hade de skickat fel storlek. =( Hade beställt 15" men de skickade 16". Hade det inte varit för att jag redan hade 15" däck liggandes så hade jag behållt fälgarna. Har inte riktigt råd med att köpa nya däck till de fälgarna. En massa annat som kommer att sluka pengar nu när bilen ska ställas på. Bytte diverse slangar på bilen i idag. Till röda slangar! Måste matcha. ;) Började även att laga fronten. La ett lager med glasfiberspackel. Inte riktigt min grej måste jag säga. Jobbigt som fan att arbeta med det! Satte dit en återcirkulerande dump oxå. Så nu kommer hon inte att vara lika förkyld längre. Förhoppningsvis så kommer hon att gå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback