Eget val?!

Var på föreläsning nu under eftermiddagen. Temat var alkohol och droger. Fick höra en massa nyckeltal och rekommendationer osv. Det som fick mig att reagera och har fått mig att reagera tidigare är att de personer som är i riskzonen när det gäller att börja missbruka är de som har föräldrar som missbrukar/har missbrukat. Det fattar jag inte riktigt. Alla gör väl sina egna val? Eller är jag ute och cyklar? Fine, det finns ju självklart forskning som stödjer detta men ändå.

Har hittat fälgar som jag skulle kunna tänka mig. Synd bara att man inte är gjord av pengar. =( Den första påminner en hel del om de jag hade i somras, funkar helt klart bra men tycker att den svarta fälgen är toksnygg! Den röda randen skulle passa perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback