Dagen

Varit en sväng nere på stan med Linda nu under förmiddagen. Köpte en ny bh, min favvo gick sönder i fredags. =( Har man stora boobs så tar de ju mer stryk och håller inte så länge som man skulle vilja. Iofs skulle jag kunna byta bygeln men det gäller att hitta någon som är likadan.
Vi träffade en gammal skolkamrat nere på stan. Var nog en 10-11 år sen jag träffade henne.

Blir att åka ner till Elmia på påskdagen. Jonas jobbar på lördagen så vi samåker med honom ner på söndagen ist. Förhoppningsvis mindre folk då. Linda skulle komma dit då oxå! =D Tycker fortfarande att hon kan flytta hem igen!

Är lite besviken på mig själv för att jag inte bokat in någon Takidaspelning än. Å andra sidan så har de bara gått ut med datum de kommer att spela på festivaler och jag har verkligen ingen lust att åka på någon festival. Inte riktigt min grej. En mysig utomhusspelning i en park räcker för mig. Vill inte ha en massa fulla fjortisar i mängder som står och spyr i buskarna. Klarar mig bra utan sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback