Bussning!

Har ju försökt beställa en bussning till Evon av Kindwalls men deras kundservice suger ju stenhårt. Ringde till Tumba Bil igår istället. De var hur trevliga som helst och de skulle ta en hem bussning åt mig ifrån Holland. Skulle ta ett par dar. Fine, så länge de är trevliga och serviceinriktade kan jag ta sånt. Nemas problemas! Fick ett samtal för några minuter sen. De har vaskat fram en bussning åt mig! På en dag! Sånt kallar jag service! Dessutom skulle de hjälpa mig att hitta luckan som fattas i min bil som ska sitta snett nedanför ratten. Han hade fått tag på en bild som vi skulle kika på. Känns skönt att ha hittat ett ställe som inte spyr galla över en bara för att man vill få dem att jobba lite.

Sen är det bara bakvagnsbalken som fattas innan jag kan hänga upp avgassystemet igen. Kanske dax att boka besiktning snart. Tänkte nog ta det lagom till att jag får mitt garage här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback