Spanien!

Åker till Spanien den 22:a Juli! Ska bli så kul! Trevligt sällskap i form av hela familjen Martinez plus Susans pojkvän. Var flera år sedan jag var utomlands så jag har höga förväntningar. Har faktiskt införskaffat strandkläder! Måste erkänna att jag är ganska förvånad själv...

Hade påhälsning i Seaten natten till Söndag. Någon som tyckte att den behövde stereon mer än mig. Tragiska människa... Krossa en ruta för en stereo som har typ minst 10 år på nacken och dessutom saknar volymknapp. Undrar om personen i fråga känner sig stolt. SOPA! Blir till att skaffa en ny ruta innan jag kan sälja skiten. *suck*

Förövrigt har bilparken utökas med en Audi A4 Avant 1.9TDI. Var orginalfälgar på när den hämtades hem men de var så hemska. Vi införskaffade nya dagen efter... =D Självklart var jag tvungen att byta ut de hemska orginalblinkersen oxå! Toning av rutorna och en sänkning skulle sitta fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback