Lugnare nu!

Har haft ont i magen de senaste dagarna. Var rädd för att allt inte skulle stå rätt till. Gick hem från jobbet igår eftersom att jag hade så ont. Träffade min läkare idag och vi gjorde ett VUL. Allt såg bra ut. Kändes otroligt skönt att se det! Nu ska jag försöka att slappna av lite grann. Fick inte många timmars sömn i natt pga det. Tänkte försöka ta en tupplur på soffan en liten stund.

Blev faktiskt ganska glad hos läkaren. Har inte varit hos honom på drygt 1½ år men när jag låg i gynstolen och han klämde på min mage så frågade han hur mycket jag hade gått ner i vikt. 16 kg fick han till svar och han sa att det både syntes och kändes. Skönt att det märks att man kämpar iaf!

Kommentarer
Postat av: LM

Vill bara meddela att jag hoppas det funkar som det ska för dig.

2009-06-25 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback