Akupunktur...

Var på akupunktur för första gången idag. Var en märklig upplevelse. När han körde in nålarna kändes det inte så mycket inte ens när han slog på dem. Sen skulle han tydligen börja snurra på dem och ha sig. Fy bubblan vad ont det gjorde när muskeln krampade. Urk! Fast förhoppningsvis så hjälper det. Har börjat få ont på andra sidan oxå. Ska tillbaka på torsdag och få lite fler nålar i mig.

Angående kommentaren under blogginlägget "Drömmar" så är det inte bara att kontakta. Den ena har jag mailat utan resultat. Numret finns inte på eniro så det känns ganska lönlöst. Den andra personen kan jag mer eller mindre klandra mig själv för att ha förlorat kontakten med. Känner mig dum för att jag lät vänskapen rinna ut i sanden. Har dåligt samvete för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback