Snö!

Det har kommit snö! Gissa vilka som var ut och sladdade förut... *hehe* Me lööööv! Jag blir duktigare och duktigare på att sladda med bakhjulsdrivet. Vågar ju inte ta i så mycket eftersom att det inte är min bil. En annan är ju van med fyrkrafsare. Ska försöka övertala Elina att slänga över mina vinterdäck på fälg så att Evon kan brukas. Saknar den skönheten! ♥

Impreza har förövrigt förändrats ganska mycket. Hon har blivit väldigt tillgiven och lägger sig alltid bredvid min huvudkudde när jag ska sova. Nog för att hon alltid har varit en mammagris med nu har det nästan slagit över. Dessutom kan man hålla henne i famnen och gosa hur mycket som helst vilket INTE har gått tidigare. Fast hon börjar ju få några år på nacken nu. Hon blir 7 år i Maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback