Pain!

Fy bubblan vad jag har haft ont i fingret! Ringde Vårdguiden vid tre natten till igår eftersom att det inte hade slutat blöda. Sjuksköterskan tyckte att jag skulle åka till akuten. Var bara att klä på sig och åka dit. Läkaren kikade på det, en sköterska gjorde rent det och sedan fick jag åka hem. Var tydligen för sent för att sy, det ska göras inom 6 timmar. Fick röntgentid 9 igår morse. Var hemma vid 6, skulle bara vila en stund men vaknade vid halv ett. Missade röntgentiden men syrran körde dit mig och jag bad om ursäkt för att jag var lite sen. Sköterskan i receptionen hade full förståelse för det med tanke på tiden jag var där under natten/morgonen. Fick komma upp till röntgen på en gång och sedan fick jag sätta mig i väntrummet och vänta. Var iaf ingen skelettskada och jag fick lova att komma tillbaka om det skulle börja vara. Uscha. Hoppas att jag slipper det!

Lite svullet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback