Det går bra nu!

Jupp! Morfar ringde för några timmar sedan. Har inte pratat med honom sedan i somras. Hur som helst så säger han åt mig att leta reda på lite starka människor. Jag trodde genast att han hade sagt upp garaget och att det skulle tömmas men icke. Han menade att BMW:n skulle in i garaget. Har väntat på att en av bilarna som står där ska byta garage men det verkar ju aldrig hända. I alla fall så har killen som hade ena platsen förut sålt sin bil så han behöver inte platsen. Gissa om jag är glad! =D Blir till att beställa kolvringar på fredag så att bilen blir klar någon gång.

Kommer dessutom få ett larm monterat i Evon! *ännu gladare* Jag behöver bara köpa två dosor till det sen är det mitt. Vilka snälla vänner man har! *krama*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback