Ännu fler gitarr hjältar!

Guidade Jonas till Ultra Motors igår. Han skulle lämna sitt nya block på borrning. Stället ligger verkligen mitt i skogen. Trots att jag sa det till honom så trodde han nog inte på mig förrän vi befann oss mitt i skogen.

Sen spelade vi Guitar Hero. Jonas, Mimmi, Emelie, Roberto, Robban och jag. Eller Robban spelade inte. Han var domare och höll koll på vem som klantade sig när vi blev utbuade. Hehe... Jag tyckte det blev lite varmt efter ett tag så jag öppnade balkongdörren. Alla reagerade på att det luktade bränt så Robban gick ut på balkongen för att kolla. Tog väl 2 sekunder sen kom han inhoppandes och sa att det brinner längst ner i huset. Mycket riktigt så brann grovsoprummet som ligger längst ner i huset. Vi samlade ihop alla katter och gick ut. Man vet ju inte hur fort det sprider sig och brandkåren var inte direkt rappa på att ta sig hit.

Min kamera har förövrigt gått sönder. Min kamera, mitt ALLT! Mina vänner hatar min kamera... Förstår inte alls varför. Jag brukar ju inte ta så många bilder... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback