Tyst...

Jag har inte skrivit något på ett par dar. Luften gick ur mig i måndags eftermiddag/kväll när jag hade tänkt att köra hem bilen eftersom att jag hade bokat besiktning på tisdag morgon kl 7.40 och sedan fyrhjulsinställning kl 14. Först läckte packningen mellan downpipen och avgassystemet. Lätt att åtgärda men sen insåg jag även att bilen läcker soppa som fan. Förbannat och arg åkte jag hem. Bara att ställa av skiten igen. Jag vet inte hur man fixar sånt! Allt känns så hopplöst nu. Rikard skrev iofs idag att jag kunde köra ut bilen till honom så skulle han fixa det. Blir det inte fixat i helgen så lämnar jag bilen hos honom nästa vecka. Dumma Molly! =( Allt jag vill är att få hem henne och njuta av henne.

Känts ganska bra på jobbet den här veckan. Gillar att jobba med Ibbe. Han är bra! Två stycken som slutar sista April. Minst en till är på väg att få nytt jobb. Jag vill oxå! Men jag VÄGRAR att gå tillbaka till D12:an. D16 skulle jag däremot kunna tänka mig. Känns som att jag kan det jag håller på med. Ingen utmaning längre.

Var till Brostugan på träff i onsdags. Tyvärr så var det inte så där jättemycket bilar där men säsongen har ju bara börjat. Lånade Robertos kamera och tog några bilder. Tycker att sånt är kul som fan!










Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Jag visste inte att du också bloggar! Vad kul! :)



Tack för din omtanke det värmer verkligen. Det kommer att lösa sig för mig det vet jag. Sen får tiden visa om jag kan lösa det med honom eller om det blir på egen hand.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback