Jag kan vara snäll!

Har ju fixat i ordning mitt garage. Det är riktigt mysigt nu. Molly kommer att trivas alldeles utmärkt där! Robertos garage har ju sett ut som en mindre katastrof den senaste tiden. Hur mycket bråte som helst! Jag tänkte iaf överraska honom med att städa samt måla det med hjälp av syrran när han var iväg på träning. Han åkte vid 17, så vi satte igång på en gång. Sopade och slängde hur mycket skit som helst. Möblerade om lite grann. Vi satte igång och målade långväggen. När vi kommit halvvägs hör vi en bil som mullrar en hel del och vi båda stelnar till. Jo, men självklart så kom han hem igen efter en timme. Han brukar inte vara hemma förrän vid 21 när han har träning. Var tydligen påsklov så det var ingen träning. Jag hade velat bli klar innan han kom hem men nu fick han hjälpa till med att köra en massa sopor till returen. Hade hoppats på att han skulle bli gladare än vad han blev. =( Jag blev iaf ganska nöjd. Inte så lätt att göra så mycket när han har halva garaget fullt med däck. Så, jag kan vara snäll, faktiskt.

Före



Efter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback