Hänt mycket!

Har inte uppdaterat på ett par dagar. Haft lite mycket att göra... Fick ihop bilen i torsdags så nu står hon nere på backen igen. Känns så skönt! Nu väntar jag bara på fronten som är på lack och sedan ska tid för besiktning bokas. Måste göra en fyrhjulsinställning oxå. Framrutan skulle behöva bytas, tror att jag kommer att få nedslag på den. Skulle behöva ta ut bilen från garaget och provköra lite och se så att allt sitter ihop.

Var på inne i Sthlm i fredags. Käkade på en mongolisk restaurang. Vi var väl en 8 pers. Var ganska trevligt. Efteråt gick vi och såg Fast and Furious. Den var faktiskt riktigt bra. Över mina förväntningar. Tyckte dock att det var lite komiskt när de åkte från Mexiko till USA. Han hängde på med jänkaren utan problem på värsta rallyvägen där Imprezan fick jobba som fan.

Börjar bli klar i garaget nu. Har bara lite grejer som ska inhandlas nästa vecka. En hylla och en soptunna. Vet redan vilka jag ska köpa.
 
Nästan klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback