MITT liv!

Gaaahh... Vad irriterad jag blir på folk som inte känner mig och som klankar ner på mitt liv och mina intressen. Låt mig vara ifred! Låt mig leka med mina bilar. Låt mig åka på race och tävlingar. Låt mig ta hand om mina bilar. Om du tycker att mina bilar är fula, äckliga, tråkiga, långsamma och hemska så låt dem vara det. Du behöver inte bry dig om dem. Och tjafsa med dig om det tänker jag inte göra. Läs det här och lämna mig sedan ifred. 

Bara för att jävlas... Mitt nylackade tak på Evon. <3
 

Lånade henne från verkstan i torsdags pga medverkan i en intervju. Hon var lite smutsig när jag hämtade henne...


Efter en timmes tvättning så blev hon så här fin


Förarsidan ser förövrigt ut så här


Jäkla pack som inte kan hålla fingrarna i styr. Handtagen går tydligen inte att få tag på så de kommer att lagas. Rattlåset går heller inte att få tag på. Ingen aning om hur de kommer att göra med det. Delarna är iaf på väg från Japan nu. Men de kommer väl med cykelbud med tanke på hur lång tid det har tagit. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback