Kört Beemern!

Varit och shoppat med mamma och Mimmi idag. Jag hatar att handla kläder. Mimmi köpte en massa ridgrejer. Mamma köpte en massa kläder. Till mig oxå. Ett par byxor som inte är 2 storlekar för stora och en BH.

Idag har jag och Jonte fått igång BMW:n!! =D Jippie! Tog ett tag men till slut så brummade han så fint. Tappade fästet några gånger på väg ut till garaget... Hehe... Oups... Han låter så skönt när man drar på lite. Inget ettrigt muttrande utan ballt mullrande. Me like! Nu ska jag och Jonte bara få tummarna ur och börja skruva.



Min BMW och Jontes Audi ute hos mormor...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det här vi blev bjudna på köttbullar och stuvade makaroner?! Kommer fortfarande ihåg :)

2008-09-30 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback