2-skift

Då var det dax för 2-skift igen då. Jobbat dagtid sedan i slutet november men nu är det slut på det "roliga". Ska faktiskt bli skönt med lite kvällstid igen. Det tråkiga är ju att man missar vännerna de veckor man jobbar kväll men det är smällar man får ta.

Blev en hel del jobb förra veckan. Kom nog upp i 68 timmar om jag minns rätt. Några extra kronor i plånboken är aldrig fel. Kan behövas när man har en bil som kostar. Ska sätta mig ner någon dag och skriva ner allt som måste åtgärdas/uppgraderas på henne under vintern. Nu är taket iaf åtgärdat. Tack underbara Patrik! <3 Du är bäst! Får hoppas på att jag får lite andra grejer lackat oxå... ;) Skulle iofs inte vara fel att få hem henne nu. Saknar henne massor!


Hon står inne på verkstan...


Patriks påbörjade arbete som ska vara klart nu. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback