Svartsjuka.

Hatar denna svartsjuka. Kan inte rå för det och vill verkligen inte men lik förbannat så blir jag det. Vet inte om jag har någon anledning till att bli det men jag undrar ju. Får ont i magen och det känns som att jag ska kvävas. =( Undrar om det finns någon som har sämre självförtroende än jag. Inte speciellt troligt. Fan.

Blir ju inte bättre av att jag knappt har sovit något i natt. Varit orolig för bilen hela natten. Har varit upp 3 gånger och kollat så att hon står kvar. Och då har hon inte ens stått hemma på parkeringen, ganska logiskt eftersom att jag inte heller har varit hemma. Mår illa som fan och fasar för nästa gång de går på henne.

Kommentarer
Postat av: adam

du kanske ska skaffa ett garaget till din bil..



2008-10-14 @ 18:35:14
Postat av: Hacki

Du kanske borde skaffa lite självförtroende... Det skulle du må bra av.

2008-10-14 @ 19:39:15
Postat av: adam

hörde att du skaffat en ny kille nu

kul för dig... kramiz

2008-10-14 @ 22:20:53
Postat av: Lenmak

Inte kul att höra att svartsjukan drabbar dig igen. Under de år vi känt varandra har jag hoppats att du ska inse dina egna kvaliteter och tillåta dig att tycka att du faktiskt är jäkligt bra och borde vara stolt över den du är.

Finns det något jag kan göra för dig så vet du var jag finns.

Postat av: Jannice

Sandra!!!! Du är en tjej med en massa kvalite´r. Du är stört rolig tjej som bjuder på dig själv. tro på dig själv gumman. Det är du värd!!!!!



Kram Jannice

2008-10-15 @ 19:20:50
Postat av: robban

mjo sådär kännde jag också över min bil även fast den stod i centralgarage, kollade den minst 3ggr/dag, så klart så händer det igen också när man ska dit och kolla den vid halv 11 på kvällen. Krossad ruta och pajj tändningslås.

Men nu är den flyttad till tryggt varm garage för meck över vintern =).



RHCK

2008-10-15 @ 23:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback