Söndag...

Söndagsångest? Nja... Faktiskt inte. Ska bli skönt att komma till jobbet imorrn och stänga av alla tankar som snurrar runt. Kört TT en massa idag! =D Betydligt roligare än Seaten... Som förövrigt hade världens äckligaste kupéfilter. Köpte ett nytt idag men det passar inte. *arg* Jäkla junk!

Toppen på BMW:n är loss nu. Såg inte alls illa ut. Men jag ska inte uttala mig för mycket. Kan inte sånt. Ska väl be någon kunnig att kika på det. Tusen tack för hjälpen Roberto! Och Robertos pappa som lånade ut verktyg! Sånna snälla människor man känner. Och Jonte ska ha ett stort tack för att han sparkar på mig när jag inte vill/orkar/har lust. Underbara varelser ni är!
 
Snart dax för mat. Ska bli bjuden. Skönt när ens vänner tar hand om en. ♥ Love you! Hur skulle man klara sig utan vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback