Slarvigt!

Nu har jag slarvat med skrivandet några dagar. Haft en del att göra på kvällarna efter jobbet. Eller har jag det? Har inte fått så mycket vettigt gjort om jag tänker efter. Varit på möte med EMMA Sweden och diskuterat utökat samarbete. Shoppat lite med mamma, kollat lite film, slappat... Ja, inte så mycket vettigt.

Brände en massa pengar igår... Köpte nya högtalare och en baslåda till Molly. Fick ett väldigt bra pris av Kenta på BRL. Som alltid! =D Tusen tack! Ska bara få det att funka. Måste dra en ny pluskabel, den jag har är pinsamt klen. Sen så måste jag dela på förardörren och koppla in högtalaren där. De missade nog det när de satte ihop bilen igen.
Har förövrigt lyckats med att repa det nylackade taket oxå. =( Alldeles själv. Tvättade bilen igår och det var nog då den behagade att uppstå. Men den är inte speciellt djup så det går nog att rädda.

Köpte en ny mobil igår. Var på tiden. Det blev en SE C902. Påminner en hel del om min gamla K810i som jag har varit supernöjd med. Hoppas att den är lika bra. Kameran funkar iaf superbra!

Söta kissekatten fastnade på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback