Ryggont

Vet inte om jag sover på något konstigt sätt eller om det är för att jag lyfter en hel del tunga saker på jobbet men ont i ryggen har jag! Tänkte att kusinen skulle få massera mig hos mormor igår men hon var iväg på en annan grej så hon kom inte. Får väl försöka snylta till mig lite massage av någon annan.

Jättetrevligt med kommentarer på bloggen men de som är anonyma tar jag bort. Varför? Jo, om jag kan skriva om mig och mitt liv helt öppet så kan man nog skriva sitt namn när man lämnar en kommentar. Eller? Annars har jag en mail man kan skriva till om man inte vågar skriva ut sitt namn så att resten av världen kan se. Verkar iaf vara någon som är arg/ledsen/besviken på mig.

Idag blir det till att laga Seat och försöka felsöka Jontes Audi. Mimmi ska få byta till vinterdäcken på TT:n och som tack för hjälpen ska hon får övningsköra i den... Men hon är duktig på att köra så det är inga som helst problem.

Måste försöka kolla efter en ny mobil idag. Min har börjat strula. Knapparna reagerar inte när man trycker på dem och den fastnar lite emellanåt. Ganska irriterande. Men den har ju funkat betydligt bättre än Nokian jag hade innan! Lagning 3 ggr på 3 månader och sedan fick jag välja en ny telefon.

Lite bilder från garaget i fredags.


Tror grabbarna har missuppfattat det där med dammsugare...


Tomt utan motor!


Bilder från mormor.






Till och med jag fastnade på en bild...

Kommentarer
Postat av: Hacki

Hallå hallå... Bakis efter mormors kalas?

Ny mobil... Vad blir det för nåt finns även fler som ska ha ny mobil så du kan väl berätta hur du tänker :P

2008-10-12 @ 12:16:57
Postat av: Jannice

Hallå tjejen! Kul att du uppdaterar;-) Det gillar jag. Varför var du m i Länstidningen? Nicke nyfiken. Försökte hitta dig där men icke sa nicke.

Hoppas att allt är bra annars.

En fika snart kanske?

Kram Jannice

2008-10-12 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback