Keine motor!

Nu sitter det inte någon motor i BMW:n längre. Vi var klara med allt tjugo i ett i natt. Känner mig lite trött. Kom inte i säng förrän vid halv två. Borde väl sova längre men kan inte. Tog en massa bilder igår men eftersom att jag inte är hemma så har jag självklart inte sladden tillgänglig så jag kan inte ladda över några bilder. Får svänga förbi hemma och lägga upp lite senare. Vi hade ganska kul i garaget igår! Me like! Fler gånger tack!

Idag fyller mormor 65 år! Grattis! ♥ Vi ska till henne och käka vid 18. Måste till bolaget och handla först... Ska ta med mig en person till mormor oxå. Oups... =D

Förresten så ringde Patrik ang min bil igår. Han ringde vid halv nio på kvällen och sa att de bara skulle sätta dit ratten. Det skulle bara ta en timme och sedan skulle han ringa. Fråga inte vad han har för tidsräkning för i min värld har det gått mer än 13 timmar och han har fortfarande inte ringt!

Kär? Jo. Väldigt.

Är ju med i dagens Länstidning. =D Blev faktiskt riktigt bra. Även fast de stavade fel på Imprezas namn och glömde den andra katten. Bilderna på bilen blev bra, sen att jag förstörde dem är en annan historia. Gissa om jag vill ha tillbaka henne ännu mer nu! Får nöja mig med att köra TT så länge. Men det är ju inte riktigt samma sak. Även om den går ganska bra. Vill ha min Molly! ♥

Kommentarer
Postat av: Hacki

TT varför åker du sådan?



Gratta mormor och säg att hon gjorde ett hyffsat jobb med att uppfostra dig.



Har du provat att ringa Patrik?



Ha en trrrrevlig kväll nu

2008-10-11 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback