Huvudvärk!

Vaknade med huvudvärk igår. Trodde att det skulle gå över under dan men det gjorde det inte. Åkte till jobbet, var där i en timme sedan orkade jag inte med allt oljud. Värst var nog efter navdragaren när man måste låsa vikbrickan. Slå med en kopparklubba på ett metall dorn. Däckade i soffan och sov ett bra tag.

Måste ju svara på Jannices fråga om varför jag var med i LT. De såg mig i tidningen Bilsport för ett tag sen och de skulle ha en bilaga med temat "På Väg" och då tyckte de att det vore kul med en tjej som håller på med bilar. Ska slänga upp en bild på reportaget när jag kommer hem till min dator.

Takida spelar nere i Gislaved den 8:e nov. Gissa om jag vill ner dit! Då kan man hälsa på Linda, Christian och Tolle oxå.

Molly har fått låna ett garage att sova i så nu känner jag mig lugn om nätterna. Tusen tack Roberto! Snart dax att ställa av henne och då får hon flytta ut till mormor.

Hämta doggsen imorgon! ♥ Mina älsklingar! Saknar dem så mycket! Förhoppningsvis slipper vi jobba på lördag eftersom att vi ligger så bra till. Vore ganska najs att bara mysa med dem hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback