Höst!

Har varit ute på morgonpromenad med vovvarna. Gick en bit längs kanalen. Det är så vackert med alla höstträd! Blir helt till mig. Sen att man har sällskap av två underbara hundar gör saken ännu bättre. ♥

Charmiga Zonda tyckte tydligen att hon skulle rulla sig i bajs igår kväll så hon fick sig en dusch. Vilket hon inte gillar. Knasig vovve det där. Hon älskar att bada i sjö och hav men hatar att duscha. Skulle behöva köpa hundschampo och bada båda två egentligen. Och Novas klor måste kapas. De växer som ogräs.

Fått hem ett par extra bakljus till Evon nu. Tänkte tona de som sitter på och ha de andra som besiktningslampor. Oxå ska jag byta ut de framljus jag har. De är ju för vänstertrafik vilket resulterar i fel ljusbild. Sen har jag en miljon andra saker att göra på bilen men det får komma vart efter. Tack för hjälpen med bakvagnsbalk, framlyktor och bakljus Lennart! Du är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback