Trist!

Någon mer än jag som tycker det är trist att städa? Men nu är det gjort iaf. Skulle behöva skura golv oxå men det får bli nästa gång. En bättre dammsugare vore trevligt! Den här låter mer än vad den suger. Lagom irriterande!

Börjar bli riktigt kallt ute! Ska försöka övertala Elina att vi ska åka till hennes pappas verkstad och lägga om lite däck. Vinterdäcken sitter inte på några fälgar så att byta däck är ingen bra idé. Var faktiskt ganska nervös igår kväll när jag var ute och körde eftersom att sommardäcken som sitter på är hyfsat blankslitna. Av någon anledning gillar jag inte att få sladd på bilar om jag själv inte ser till så att de sladdar.


Måste ju visa upp slutresultatet på mina tonade bakljus. Ska nog ta glaset till bromsljuset som sitter på vingen oxå. Men det får bli senare.
 

Oxå måste jag ju lägga upp en bild på min underbara Rocco. ♥ Man skulle kunna tro att han trivs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback