Me so happy!

Satt och käkade idag efter jobbet när ena mobilen ringer. Den som inte så många har numret till. Den så kallade VIP-telefonen. Trodde att det antingen var mamma eller Elina. Tar upp telefonen och på displayen står det Thomas. THOMAS! Thomas som jag är/var arg och besviken på. Jaja, hur som helst blev jag riktigt förvånad och sjukt glad. Glad för att han äntligen tagit sig i kragen igen. Hoppas för allt i världen att det kommer att gå bra för honom nu. Tänkte åka och hälsa på honom om några veckor.

Muskelinflammation by the way. Under skulderbladet. Det var iofs ett tag sen jag hade det nu. Närmare bestämt 1 år och 4 månader sen. Bara en mupp som jag som håller reda på sånt. Men man får knapra lite Alvedon och Diklofenak ett tag så blir det nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback