Köpa sig bil!

Jupp, imorrn ska jag köpa bil. Blir den bilen jag har lånat under hösten. Den har ju inte sett så fräsch ut men det har jag börjat ändra på. =D Alla dekaler utom den stora i bakrutan är borta nu, men den ska oxå bort! Helt ok pris faktiskt dessutom behöver jag ju en vinterbil eftersom att jag ska ställa av Evon till helgen hade jag tänkt.
Lyckades förövrigt mörbulta mitt vänstra pekfinger igår när vi skulle fixa hjullagret. Slant med dornet när jag skulle slå loss lagerbanan i trumman så mitt finget var mellan trumman och hammaren. Fingret ser ut som en blommig falukorv. Kan inte böja det eller räta ut det. Åkte till jobbets vårdcentral idag. Läkaren var ganska lustig... Undrar vilken sajt han köpte sin läkarlegitimation på.

Före


Efter


Händer förövrigt en massa bra saker just nu! Me like! Ska hålla tummarna för att det går bra för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback