Julnörd

Jo, julnörd som jag är så har jag börjat lite med julen. Adventsljusstaken är ju klar sedan länge. Är inte riktigt nöjd med den men å andra sidan så jag är kass på att vara kreativ och de saker jag ger mig på brukar kunna se ut som fan efteråt. Så jag får helt enkelt nöja mig med det jag har åstadkommit. Den är ju annorlunda i alla fall och det är väl det som är tanken. Skulle vilja få dit lite nummer på ljusen, 1-4, men vet inte riktigt hur. Som skrivet, jag är inte så kreativ.





Var och shoppade lite igår. Köpte lite blommor som jag slängde ihop i en kruka. Även där försökte jag vara lite kreativ. Det gick väl bättre än resultatet ovan i alla fall. Ska försöka vara lite duktig och stryka gardiner idag. Gjorde en massa annat igår så det glömdes bort. Dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback