Växellådan...

Var ner till Emmaboda i lördags. På vägen ner började växellådan strula. Men efter ett tag så funkade den igen. Fattade noll. Körde hela lördagen och när vi skulle svänga av vid Oskarshamn för att lämna Micke så ville inte lådan längre. Fick bara i 4:an och den dog om jag fick i någon annan växel. Supermysko! Lämnade bilen hos Micke och han körde hem oss. Åker ner med morfar i söndags med S6:an och ett bilsläp. Var lite strul med att få upp den på släpet eftersom att den är så låg men det gick bra till slut. Började riva skiten igår. En kille i Örebro som ska fixa lådan åt mig i helgen. Kamremmen ska även bytas på S6:an i helgen. Samt ventilkåpspackning. Måste beställa en sådan packning till Evon oxå.

Hur som haver. Körde personbästan med Evon i lördags. 13,11 s. Inte så pjåkigt. Den ska egentligen gå bättre men jag får nog lätta den lite. Sommaren har bara börjat... Var förövrigt inte ett dugg nervös! Brukar ju bli äckligt nervös så att jag blir illamående men kände inte ett smack! Tror det var för att Linda var där och underhöll mig!

image33

Så här ser mina båda älsklingar ut...

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback