Studenten

Idag tog brorsan studenten. Lilla parveln har blivit stor! Knappt så att man kan tro det. Gissa om jag får åldersnojja när jag tänker på det...

Kändes förövrigt som om släkten hade käkat is till frukost. Var tvungen att kila upp till övervåningen och fälla några tårar. Mådde verkligen piss. Syrran var så gullig och tröstade mig. Min lilla pluttfia. Till viss del har jag satt mig i sitsen själv men de behöver inte frysa ut mig och knappt tilltala mig på en hel dag. Men jag överlever.

RS på lördag. Ska bli kul! Hoppas på bra väder så att man kan få sig lite färg på kroppen.

Måste börja packa oxå. Ska ringa och höra om nyckeln kommit in imorrn. Blir till att hämta köksbordet och stolarna jag ska få av Ida imorgon. Hon börjar flytta redan imorgon och vill bli av med det.

Nu är bilen förövrigt hel igen. Känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback