Skitdag!

Den här dagen har tametusan varit sämre än gårdagen. Det börjar med att Anna är ledig. Bara det får mig ur balans. Hur ska Ler kunna överleva utan Långhalm? Jo, vi kallas för Ler & Långhalm. De brukar säga att ser man den ena så är inte den andra långt bort. Kul att man kan utmärka sig ibland iaf.
Hur som haver så suger det när hon är borta. Blev inte bättre när jag fick reda på att vår kollega som är borta mer än 50% och missköter sig gång på gång får sluta tidigare. Jag frågade om jag kunde gå lite tidigare redan i onsdags och det var ok. Men han hade gått till chefen snäppet högre upp och frågat och den chefen visste inte att vår närmsta chef sagt ok till mig. Så jag var flyförbannad.

Imorgon bitti ska Impreza till veterinären. Dax att reda ut varför hon ylar som hon gör i tid och otid. Blir så less på det. Man får aldrig sova en hel natt utan att hon väcker en med sina klagorop. Hon är ju kastrerad så det är ju inte för att hon löper. Irriterande är det iaf.

Tänkte få tummen ur och lacka oken på Evon imorrn. Nu har färgen legat i garaget i drygt en månad. Dax att göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback