Pollen!

Det är pollen jag är allergisk mot! Måste vara det som får mig att må så dåligt. Var ut en sväng igår och det kliade i näsa och hals som attans. Kom hem och la mig för att vila. Gick sedan in till datorn där fönstret stod öppet och då började det klia igen och näsan började rinna. Hittade min gamla allergimedicin. Tog en innan jag gick och la mig. Gissa om jag har sovit gott! Har sovit så dåligt hela veckan men i natt sov jag riktigt djupt. Så underbart att vakna utvilad.

Kanske kommer en och tittar på S6:an idag. Skulle behöva bli av med den nu. Kostar bara en massa pengar när hon står på parkeringen. Fast jag kommer sakna henne en massa!

♥ Pinglan ♥



Idag kommer mammsen oxå. Hon ska hälsa på i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback