Kul!

Var ner till Malmby Flygfält och körde igår. Var SÅ kul! Molly ligger som ett frimärke på vägen när man kör! *woho* Blev dock ingen driftinglicens eftersom att det verkar vara lite knöligt att drifta med en fyrkrafsare. Körde rattlåsracing mot Gustav, Dennis och en till kille. Vann över alla tre! När jag körde mot Gustav var jag säker på att jag skulle vinna, Dennis har betydligt mer än effekt än Gustav men jag vann där oxå. Den tredje killen som jag inte känner hade en Volvo med V8. Trodde jag skulle få råpisk, vilket även han och hans vänner trodde. Men jag drog ifrån så det skrek om det. Hans kompisar sa till maken att min bil var ganska pigg. Piggare än vad de trodde. *hehe*
Kenta var  där och tog en massa bilder. Molly fastnade på några iaf. =D

Länk till hans bilder:
http://gallery.voodoo-people.com/album1150?page=1

Mimmi tog några bilder oxå...




Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejhopp! :)
Får önska dig en trevlig söndag!
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback