Gatbilar

Fick mail från Gatbilar idag. De vill publicera bilder och info på Evon i deras tidning. Vore ju skoj. Laddade upp lite nya bilder på den och tog bort de gamla. =D

Styrelsemöte idag. Segt. Men vi kom väl fram till en hel del vettigt ändå.

Idag har det varit oturens dag på jobbet. Började med att jag slog skallen i en carrier (bula). Fortsatte med att jag fick ett låsdorn på handen (blåmärke), slant med en kopparklubba (rivsår på halva armen) och avslutade med att drämma in armen i ett ställage (blåmärke). Ser ut som att jag har blivit misshandlad. 

Lönekuvertet kom idag. Det lönade sig att slita som en gris förra månaden! Blev 3000 mer än förra månaden. Bra jobbat! *klappar mig själv på axeln* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback