Ekorrhjul

Känns som att livet är ett ekorrhjul just nu. Samma skit om och om igen. Om det är min dag idag? Nä, inte idag HELLER. Vad gör man för fel? Är det meningen att man ska svälja allt och le oavsett situation? Jag är inte sån. Får jag skit ger jag skit tillbaka. Nån måtta får det vara!

Veterinären hade förövrigt inget vettigt att säga om Impreza. Hon kände och klämde men kom inte fram till något. Vi har fått smärtstillande och antiinflammatoriskt som vi ska ge henne i 10 dagar. Kan vara så att hon har någon inflammation någonstans men hon trodde inte det egentligen. Men för att vara på den säkra sidan.

Har målat bromsoket på höger sida på Evon nu.
2-komponentsfärg + min skalle = huvudvärk. =( Nu måste det torka så att jag kan flytta på bilen så jag kommer åt andra sidan. Man skulle ha ett större garage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback