Dax att fortsätta här...

Hade helt förträngt att jag hade en blogg här. Haha... Så det kan gå!

Var till Norrtälje igår och köpte aluminiumfälgar till min Evo. Behöver extra uppsättning med sånna till r-däcken som ska brukas när det är konbana. Prutade ner dem till 600 kr. Helt ok!



Jag kom på den briljanta idén att man kunde svänga förbi hos Hajen och hälsa på i hans stuga som ligger utanför Norrtälje. Sagt och gjort så rullade vi dit. Han brassade på grillen och årets första grillade mat avnjöts. *mumma*
Syrran passade på att provköra hans fyrhjuling. Hon åkte väl en sisådär 100 m på den samtidigt som hon gallskrek. Både jag och Hajen tyckte att det var väldigt underhållande.



Tänkte att jag skulle boka biljetter till Takidas spelning i Linköping som jag och Anna planerat att åka ner och kolla på. Det kan ju vi FETglömma. I fredags när jag tänkte boka fanns det massor med biljetter kvar. Kruxxet var att man var tvungen att betala med kort och SJÄLVKLART hade jag glömt plånboken i bilen. Det straffar sig att vara klantig eftersom att det helt plötsligt var slutsålt. Såg på Blocket att något annat företag än Ticnet sålde biljetter dit men de kostar 300 kr mer. Och det har jag inte riktigt råd med. Så jag gråter blod just nu. Gissa om jag var förbannad på mig själv igår kväll...

Laga mat kanske...

Såg att de ska ha en strippenkörning nere i V-vik 10:e maj... Vill!!! Förhoppningsvis så har vi fixat BMW:n nu så att jag kanske kan köra den då...

Före:


Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback