Måndag...

Idag mår jag ganska ok. Jobbat som vanligt. Börjar blir lite smått trött på det där jobbet. Kanske på sin plats att söka nytt. Vill byta bransch helt. Visst är det kul att träffa en massa människor hela dagarna men det känns som att jag kan det där nu. Efter 4½ år så ledsnar man.

Mensvärk så in i skogen. Tyvärr så behagade mensen att dyka upp. Jag och prinsen hade väl tänkt att den kunde ta en välförtjänt semester på 9 månader men icke sa nicke. Bara att försöka igen. Man går ju och letar efter gravsymptom hela tiden och hoppas så in i norden men när det röda äcklet dyker upp så blir man så ledsen. Egentligen så borde man inte hoppas men man kan ju inte låta bli. Det är iaf bevisat att jag har ägglossning vilket jag inte trodde att jag hade.

Imorgon bär det av till älskade moster. Hon fyller år så det måste man fira! Undrar vad jag hade gjort om jag inte hade henne och hennes underbara man. Frågan är väl om jag hade levt då. Ledsnat helt på livet och avslutat det. Tanken har ju dykt upp några gånger och två försök har gjorts men fegheten har kommit krypandes. Natten till igår kändes så där hopplös igen. Sömnlös och besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback